Інформація про результати роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2012 року

Від: 31 жовтня 2012

ІНФОРМАЦІЯ

про результати роботи зі зверненнями громадян

за 9 місяців 2012 року

 

Робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямком  діяльності органів місцевого самоврядування. У виконкомі районної в місті ради вона здійснюється за напрямками: особистий прийом громадян керівництвом районної в місті ради та керівниками структурних підрозділів, опрацювання письмових звернень та  звернень громадян  району, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр», контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула», на електронну адресу виконкому районної в місті ради та на сайт Криворізького ресурсного центру, на «пряму телефонну лінію» голови районної в місті ради, цілодобовий прийом заявок службою оперативної роботи «10-10», надання адміністративних та муніципальних послуг громадянам в режимі «єдиного вікна».

Усього за 9 місяців 2012 року до виконкому  районної в місті ради з різних питань звернулось 9067 громадян району, із них 2880 – у 159 колективних зверненнях. Крім того, спеціалістами управління праці та соціального захисту населення прийнято 34479 мешканців.

До керівників структурних підрозділів звернулось 5013 громадян. Службою оперативної роботи «10-10» прийнято 3335 заявок. У режимі «єдиного вікна» зареєстровано 719 звернень, виконано 598 процедур, видано 672 документи. Одноразову грошову допомогу за рахунок бюджетних коштів отримали 111 мешканців району на загальну суму   25194,00 грн., 67 громадянам надано допомогу на поховання померлих на загальну суму 22553,59 грн.

Через ДУ «Урядовий контактний центр» з початку року отримано 148 звернень, що втричі більше, ніж за відповідний період минулого року (54). Майже не змінилась кількість електронних звернень громадян. На електронну адресу виконкому та на сайт Криворізького ресурсного центру  надійшло 31 звернення.

З травня поточного року запроваджено роботу багатоканальної телефонної лінії «Контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула», до якого у телефонному  режимі  звертаються мешканці району та міста. До виконкому районної в місті ради на виконання від контакт-центру  надійшло 215 таких звернень.                                                                      

Упродовж 9 місяців 2012 року до приймальні громадян виконкому районної у місті ради звернулось 3796 мешканців, що на 1051 більше, ніж за аналогічний період минулого року (2745). Кількість зареєстрованих звернень зросла на 63 і складає 1075.  

Значна кількість звернень, насамперед з житлово-комунальних питань, питань соціального захисту та пенсійного забезпечення, надійшла від осіб похилого віку, громадян, які втратили здоров'я та працездатність: 461 (43 %) звернення від  ветеранів праці та пенсіонерів, 275 (25,6 %) –  від інвалідів, учасників війни та бойових дій, 27 (2,5 %) – від багатодітних сімей та одиноких матерів. 

З усними заявами, скаргами та пропозиціями звернулося 560 громадян, заведено 484 реєстраційно-контрольні картки: на «пряму лінію» голови районної в місті ради зателефонувало 202 (19 %) мешканця, на особистих прийомах голови ради, його заступників та керуючого справами виконкому зареєстровано 282  звернення (26 %). Згідно з графіком проведено 34 виїзних прийоми за місцем проживання громадян, зареєстровано 26 звернень (2,4 %). 591 звернення (55 %) надійшло поштою, у  тому  числі  340  звернень (32 %) отримано на виконання з виконкому міської ради, що на 30 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (таблиця  1).

     Таблиця 1

Вищі органи  влади

9 місяців

2011 року

9 місяців

2012 року

1

2

3

Адміністрація  Президента України

 

31

21

Верховна  Рада  України   

 

4

4

Кабінет  Міністрів  України 

 

2

15

Обласна  державна адміністрація 

 

20

27

Обласна рада

 

-

-

Виконком  Криворізької  міської  ради

 

313

273

 

 Р А З О М :

 

370

340

Моніторинг звернень громадян свідчить про те, що у порівнянні з  аналогічним періодом 2011 року мешканці району частіше стали звертатись на особисті прийоми голови ради та його заступників (282 проти 250), а також  на «пряму лінію» голови районної в місті ради (202 проти 160) (таблиця 2).

Кількість  письмових звернень майже не змінилась (591 проти 602). Практично стільки ж, як за  відповідний  період   минулого  року, отримано повторних звернень (14 проти 15) (без урахування дублетних звернень, які водночас були направлені заявниками в різні інстанції) та колективних звернень (159 проти 160). Незважаючи на це, кількість підписів громадян у колективних зверненнях зросла у півтора рази (з 1893 до 2880).

Таблиця 2

з/п

Назва

9 місяців

2011 року

9 місяців

2012 року

+/-

%

1

2

3

4

5

6

1

Кількість письмових  звернень

602

591

-11

-0,2

2

Кількість  звернень, зареєстрованих   

на особистому  прийомі

250

282

+32

+11,4

3

Кількість звернень, зареєстрованих  на виїзному прийомі

14

26

+12

+46

4

Кількість звернень на «пряму лінію» голови районної в місті ради

160

202

+42

+21

5

Разом  письмових  та  усних   звернень

1012

1075

+63

+6

6

Кількість осіб, які звернулись до приймальні громадян виконкому

2745

3796

+1051

+28

7

Надіслано на  розгляд  виконкомом міської ради

370

340

-30

-8

8

У тому числі «пряма лінія» міського голови

29

18

-11

-38

9

Колективні звернення

 

160

159

-1

-0,6

10

Кількість підписів у колективних зверненнях

1893

2880

+987

+34,3

11

Повторні звернення

 

14

15

+1

+6,7

12

Порушені  питання :

 

1176

1248

+72

+5,8

  • будівництво

24

9

-15

-62,5

  • транспорт

9

15

+6

+40

  • зв’язок

5

9

+4

+44,5

  • екологія

1

2

+1

+100

  • житлова політика

121

117

-4

-3,3

  • комунальне господарство

651

758

+107

+14,2

  • аграрна політика і земельні відносини

69

56

-13

-19

  • торгівля та підприємництво

57

55

-2

-3,5

  • побут

2

3

+1

+33,3

  • освіта та виховання

18

33

+15

+45,5

  • охорона  здоров’я

11

10

-1

-9,09

  • праця та заробітна плата

31

11

-20

-64,5

  • соціальний захист

75

68

-7

-9,3

  • забезпечення законності,

охорони правопорядку

44

58

+14

+24,1

  • інші

58

44

-14

-24,1

 

Упродовж звітного періоду у зверненнях громадян було порушено 1248 питань, що на 72 більше, ніж за відповідний період минулого року.

Аналіз порушених у зверненнях питань показав:

- перше місце по кількості посідають питання житлово-комунального напрямку, а саме: ремонт житлового фонду (даху та міжпанельних швів, під'їздів, ліфтів), будівництво та ремонт доріг, налагодження водо-, тепло-, електропостачання, відновлення роботи систем водовідведення тощо. Їх кількість збільшилась на 107 та складає 60,7 % (758);

- питання житлової політики (надання квартири або гуртожитку, постановка на квартирний облік та інші операції з житлом) займають друге місце, їх кількість залишилась майже незмінною (117 проти 121);

- на третьому місті питання соціального захисту, кількість яких зменшилась на 9,3 % від 75 до 68;

- четверте місце посідають питання забезпечення законності та охорони правопорядку, їх кількість зросла на 24,1 % з 44 до 58;

- на п'ятому місці питання аграрної політики та земельних відносин, кількість яких зменшилась на 19 % з 69 до 56;

- питання торгівлі та підприємництва займають шосте місце, їх кількість залишилась майже незмінною (55 проти 57);

- на 45,5 % з 18 до 33  зросла кількість питань навчання, освіти та виховання та посідає вона сьоме місце;

- також на 40 % з 9 до 15 зросла кількість питань транспорту (восьме місце);

- зменшилась на 64,5 % з 31 до 11 кількість питань праці та заробітної плати (дев'яте місце);

- на десятому місці питання будівництва, кількість яких зменшилась на 62,5 % з 24 до 9.

У травні  поточного  року  мешканці   району отримали можливість звертатись  за  вирішенням проблемних питань до контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула». До виконкому районної в місті ради упродовж звітного періоду за даними напрямком надійшло на виконання 215 таких звернень, із них 175 – з комунальних питань, 9 – житлових, 5 – соціального захисту, 7 – забезпечення законності і правопорядку, 4 – землекористування, 3 – освіти, 5 – підприємництва, 5 – транспорту, 1 – будівництва, 1 – пенсійного забезпечення.

Для забезпечення об'єктивного і своєчасного розгляду звернень та підвищення відповідальності керівників, з метою контролю дотримання Закону України «Про звернення громадян» упродовж 9 місяців 2012 року згідно з графіком проведено 18 перевірок стану роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому, КП «Житлово-експлуатаційна організація № 45» (3 перевірки), управлінні  Пенсійного  фонду  України  у  Довгинцівському районі, ЗАТ «Криворіжіндустрбуд», лікувальних закладах району та ДЗ  «Довгинцівська    районна санітарно-епідеміологічна    станція м. Кривого Рогу», комунальному підприємстві «Міський тролейбус», відокремлених структурних підрозділах ДП «Придніпровська залізниця»: «Криворізька дирекції залізничних перевезень», «Криворізька дистанція сигналізації та зв'язку», «Будівельно-монтажне експлуатаційне управління № 2». Порушень Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями під час проведення перевірок не виявлено.

Забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення перебуває на постійному контролі у виконкомі районної в місті ради, проводиться моніторинг звернень громадян, систематично готуються аналітичні, узагальнюючі матеріали.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян упродовж звітного періоду тричі було розглянуто  на засіданнях виконавчого комітету – у січні, квітні та липні 2012 року.

З початку року порушень Закону України «Про звернення громадян» не зафіксовано, до дисциплінарної  відповідальності посадові особи не притягались. Але низький відсоток виконаних звернень та постійні відписки, навіть і надані у визначений законом термін, викликають недовіру громадян до органів  місцевого самоврядування. Тому посадові особи на місцях та виконавці звернень повинні нести особисту відповідальність за кожне невиконане  звернення, не допускати халатності та бюрократизму, вишукувати шляхи вирішення проблем.