Інформація про роботу відділу


 
 
  • До відома суб’єктів господарювання! У зв’язку з підготовкою до зимового періоду просимо забезпечити наявність на об’єктах інвентарю та посипкового матеріалу в достатній кількості
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • До уваги підприємців Криворіжжя! У рамках заходів міської Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва на 2017 - 2020 роки з міського бюджету вже другий рік виділяються кошти для надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами.
 
 
 
 


Поради споживачам
Про гарантійний ремонт взуття

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

- гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби взуття відповідає гарантійному строку.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Відлік гарантійного терміну здійснюється з дня продажу. В випадках, коли взуття придбане заздалегідь гарантійний термін відліковується з дня початку сезону:

-  для зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;

 - для весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня;

-  для літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.

Для вирішення питання щодо гарантійного обслуговування (ремонту взуття) необхідно мати розрахунковий документ та гарантійні зобов’язання виробника (продавця).

Розрахунковий документ (касовий чек, розрахункова квитанція, товарний чек) повинен обов’язково містити інформацію про найменування й адресу суб’єкта господарювання (продавця товару), найменування й вартість товару та дату його продажу.

У разі звернення споживача до органів, що здійснюють захист прав споживачів, вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а також надання копії звернення до суб’єкта господарювання (продавця товару) з обґрунтованими претензіями та вимогами (усунення недоліку взуття, заміни товару, повернення за товар грошової суми).
 

 

 
 
 
 
 
 
 


2015-2017
   2018 рік