Новини

Від: 30 травня 2018

Протягом останніх років в системі освіти Довгинцівського району важливе місце відводиться вирішенню проблеми інтеграції в єдину освітню систему дітей із порушенням психофізичного розвитку. Адже саме ця категорія дітей і підлітків складає переважну кількість серед осіб з особливими освітніми потребами, які проживають на території району.

Головна роль у кваліфікованому визначенні потреб особливої дитини відведена Довгинцівській районній психолого-медико-педагогічній консультації, до складу якої входять 16 спеціалістів. Це – вчителі-логопеди відділу освіти, практичні психологи та соціальні педагоги шкіл №130, 81, 90, 65, 84, 94, Вальдорфської школи. Консультанти проводять обстеження і діагностику дітей, надають методичну, психолого-педагогічну, корекційно-розвиткову допомогу.

З метою раннього виявлення особливостей психофізичного розвитку дітей, визначення адекватних умов їх навчання та виховання, корекції, реабілітації у 2017/2018 навчальному році було проведено 25 засідань комісії, під час яких здійснено психолого-педагогічне вивчення 97-ми дітей (37 дошкільного та 60 шкільного віку). Проведено великий обсяг консультаційної роботи, надано 92 консультації щодо виявлення дітей з особливостями психо-фізичного розвитку, організації з ними освітнього процесу. Усього надано консультацій: батькам - 31, практичним психологам та членам адміністрації закладів загальної середньої освіти - 43, педагогам - 16, фахівцям виконкому - 2. Консультантами проведено також корекційну роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, які навчаються за індивідуальною формою.

Однією із складових роботи РПМПК є психолого-педагогічна та методична просвіта. У Довгинцівському районі створена своєрідна педагогічна мережа підтримки. Всі, хто працює з дитиною з особливими потребами, допомагають один одному, обмінюються знаннями, намагаються максимально використовувати місцеві ресурси для досягнення головної мети – реалізації дитиною її потенційних можливостей.