Дислокація пунктів прийому документів для отримання багатофункціональної електронної «Картки криворіжця»

Від: 01 березня 2021

Шановні мешканці
Довгинцівського району!

Виконком Довгинцівської районної в місті ради на виконання рішення виконкому Криворізької міської ради від 18.09.2019 № 425 «Про затвердження Положення про багатофункціональну електронну «Картку криворіжця», Порядку її видачі, обігу та припинення дії, Положення про реєстр її утримувачів» повідомляє, що з 02.03.2021 розпочинають роботу пункти прийому документів для отримання багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», за адресами:

Дислокація пунктів прийому документів
для
отримання багатофункціональної електронної «Картки криворіжця»

№ з/п Пункт прийому Адреса Режим роботи
1 Управління праці та соціального захисту населення виконкому Довгинцівської районної в місті ради вул. Дніпровське шосе, 16

понеділок – п’ятниця

8.00-12.30
13.00-16.00

2 КП «Центр електронних платежів» КМР вул. Дніпровське шосе, 16

понеділок – п’ятниця

8.00-12.30
13.00-16.00

3 Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89 Криворізької міської ради Дніпропетровської області вул. Мальовнича, 1а

понеділок – п’ятниця

8.30-12.30
13.00-16.00

4 Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області вул. Кокчетавська, 1а

понеділок – п’ятниця

8.30-12.30
13.00-16.00

5 Криворізький навчально-виховний комплекс № 128 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Криворізької міської ради Дніпропетровської області  вул. Симонова, 12 

понеділок – п’ятниця

8.30-12.30
13.00-16.00

6 Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 130 Криворізької міської ради Дніпропетровської області  вул. Незалежності України, 12 

понеділок – п’ятниця

8.30-12.30
13.00-16.00

 


Перелік необхідних документів
для отримання багатофункціональної електронної «Картки криворіжця»

Анкета-заява та згода на обробку персональних даних заповнюються особами, відповідальними за введення інформації, в автоматизованій інформаційній системі видачі карт.

Під час подачі анкети-заяви надаються оригінали таких документів:

- паспорт громадянина України з відомостями про реєстрацію місця проживання (у разі наявності паспорта у формі ID-картки, надається довідка про реєстрацію місця проживання або місця перебування), посвідка на постійне проживання;

- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відповідну відмітку в паспорті);

- документ, що дає право на пільги;

- довідка про взяття на облік для внутрішньо переміщених осіб.