Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (Криворізький регіон) інформує

Спрощення процедур для роботи бізнесу: кількість ризикових платників скоротилася майже вдвічі, заблокованих накладних – майже вчетверо
ДПС спрощує процедури для роботи бізнесу. За цей рік майже вдвічі скоротили кількість ризикових платників та майже вчетверо – кількість зупинених податкових накладних. Про це повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.
«Це результат системної роботи. Ми свідомо пішли шляхом спрощення процедур, постійної комунікації з кожним платником», – сказала вона.
Як це виглядає в цифрах?
Зупинення податкових накладних:
- початок 2025 року – 0,74 %,
- грудень 2025 року – 0,21 %.
І це при тому, що бізнес подав на 6,6 % більше податкових накладних, ніж торік.
Блокування податкових накладних роками очолювало перелік скарг бізнесу. Сьогодні – це одиничні звернення.
Ризиковий статус платника
- початок 2025 року – 24,9 тисячі.
- грудень 2025 року – 12,7 тисячі.
Як це вдалося?
Перелік заходів чималий – від оновлення механізмів до запровадження нових сервісів.
- У територіальних органах запрацювали консультаційні центри та «гарячі лінії» з питань зупинення реєстрації податкових накладних та ризиковості платника податку.
- Відкрито Офіси податкових консультантів з будь-яких податкових питань.
- Оновлено підходи до роботи комісій територіальних органів ДПС.
- Регуляторні зміни ДПС ініціювала зміни до Постанови № 1165. Завдяки підтримці Уряду нашої позиції автоматична реєстрація податкових накладних стала зрозумілішою та справедливішою.
І головне – скоротила кількість субʼєктів господарювання, які стикаються з блокуванням податкових накладних.
«Бізнесу потрібні передбачувані умови роботи. І це не про відсутність контролю, а про його ефективність», – наголосила Леся Карнаух.
Сплатіть вчасно: Банківські дні для зарахування податків і ЄСВ наприкінці 2025 та на початку 2026 року
Останнім банківським днем для зарахування податків, зборів та сум єдиного внеску у 2025 році буде 30 грудня відповідно до Регламенту роботи органів Казначейства.
З 31 грудня 2025 року по 01 січня 2026 року включно міжбанківські платіжні операції через Систему електронних платежів НБУ (СЕП НБУ) від Казначейства та/або на адресу Казначейства не здійснюватимуться.
З 2 січня 2026 року Казначейство в СЕП НБУ працюватиме у звичайному режимі.
Довідково:
Регламент роботи органів Казначейства у період завершення бюджетного 2025 року та початку 2026 року, затверджений наказом Державної казначейської служби України від 03.12.2025 № 296.
Задекларована праця – гідне майбутнє кожного працюючого
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що легальні трудові відносини – це соціальна захищеність працівників, своєчасно сплачені податки до бюджетів усіх рівнів, а отже і підтримка нашої країни у цей нелегкий час.
Здекларована праця – це гідне майбутнє кожного працюючого!
Наголошуємо, що незадекларована праця:
- це свідоме ухилення і роботодавців, і працівників від оформлення трудових відносин з метою отримання тих чи інших переваг за рахунок приховування реальних доходів, отримання соціальних пільг, несплати податків;
- це робота без укладання трудового договору, а отже і відсутність соціальних гарантій: права на відпустку, лікарняних, пенсії, соціального страхування;
- це відсутність захисту працівника від неправомірних дій роботодавця.
Незадекларована праця та отримання заробітної плати в конверті – явища, які шкодять і роботодавцям, і працівникам, і державі в цілому.
Не погоджуйтеся на незадекларовану працю, оскільки ви втрачаєте більше, ніж отримуєте!
Про засади функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками)
Відповідно до п. 11 Порядку реалізації експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854, об’єктом оцінювання стосовно наявності/відсутності податкових ризиків є діяльність платника податків щодо виконання ним податкових обов’язків, визначених податковим законодавством, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на податковий орган, з податків, зборів, платежів, закріплених за ДПС відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 року № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету» (із змінами).
Пунктом 12 Порядку визначено, що метою запровадження системи управління у ДПС під час реалізації експериментального проекту є:
- підвищення рівня дотримання платниками податків податкових обов’язків із використанням підходу, що базується на оцінці податкових ризиків;
- визначення причин виникнення податкових ризиків платників податків;
- ідентифікація, аналіз та оцінювання податкових ризиків платників податків, визначення заходів впливу (способів реагування) щодо цих ризиків, які здійснюються за наявності підстав, у межах та спосіб, що визначені Податковим кодексом України та іншими актами законодавства, з урахуванням наявності фінансових, матеріально-технічних, людських та інших ресурсів ДПС для мінімізації таких податкових ризиків платників податків з огляду на їх вагомість;
- впровадження диференційованих підходів до управління податковими ризиками на основі вагомості ризику, визначеної відповідно до методики.
Актуальна податкова інформація (270 КБ, PDF)
