Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (Криворізький регіон) інформує

Мобільний застосунок «Моя податкова» – зручний сервіс для платників від ДПС
Сучасні електронні сервіси від Державної податкової служби України (ДПС) надають платникам можливість спілкуватись з контролюючими органами дистанційно
Мобільний застосунок «Моя податкова» – це безкоштовне програмне рішення, розроблене ДПС для спрощення взаємодії громадян та підприємців з податковою службою.
«Моя податкова» є простим інструментом для отримання фізичними особами адміністративних та інших послуг онлайн.
Застосунок доступний для завантаження на двох основних мобільних платформах – Android (Google Play Market) та iOS (App Store).
Доступ до сервісів мобільного застосунку «Моя податкова»
«Моя податкова» має широкий функціонал, який надає можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.
Доступ до сервісів здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням:
- кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг,
- «хмарного» КЕП.
Інтерфейс застосунку зрозумілий і зручний та складається з чотирьох розділів
У розділі «Мої дані» платники можуть перевірити відомості про себе: адресу реєстрації; обʼєкти оподаткування; повідомлення про обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (податкові повідомлення-рішення (ППР)), нявність/відсутність податкового боргу; інформацію про реєстрацію фізичних осіб – підприємців та обрання спрощеної системи оподаткування.
У розділі «Послуги» платники можуть:
- направити Запит про суми виплачених доходів;
- подати податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки;
- подати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи підприємця, які обрали спрощену систему оподаткування 1 – 3 груп;
- подати Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР та Заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО) за формою № 5ДР;
- подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів;
- переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом та сплатити податки з використанням однієї з платіжних систем;
- надіслати лист до ДПС.
У розділі «Повідомлення» можна переглянути отримані квитанції від ДПС; відомості з ДРФО; листи та інші повідомлення від контролюючого органу.
Розділ «Реєстри» надає можливість перегляду реєстрів: платників ПДВ, страхувальників, платників єдиного податку, неприбуткових установ та організацій. Крім того, користувачі можуть перевірити фіскальні чеки та марки акцизного податку (сервіс доступний без ідентифікації).
Застосунок постійно оновлюється та вдосконалюється. ДПС регулярно додає нові функції та покращує існуючі, щоб задовольнити потреби користувачів.
Які кроки потрібно зробити працівнику для перевірки оформлення трудових відносин?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Страховий стаж і своєчасна сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) гарантують працівникам соціальний захист: оплату лікарняних, допомогу на випадок безробіття, нещасного випадку, професійного захворювання, а також право на гідну пенсію.
Страховий стаж – це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Якщо роботодавець має найманих працівників, він на загальних підставах зобов’язаний щомісяця сплачувати за них єдиний внесок у розмірі 22 % від бази нарахування (заробітної плати, винагороди за виконання робіт або надання послуг).
Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки. Її впровадження удосконалює облік трудової діяльності найманих працівників, зменшує паперовий документообіг і пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів.
Також така сучасна система дає змогу працівникам будь-коли перевірити свій страховий стаж, а у майбутньому – автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду України (далі – ПФУ).
Перевірити оформлення трудових відносин, своєчасність і повноту сплати страхових внесків та свій страховий стаж можливо самостійно, не виходячи з дому.
Для того, щоб перевірити факт сплати внесків та набутий страховий стаж необхідно увійти до особистого кабінету на порталі електронних послуг ПФУ:
► зайдіть на портал електронних послуг ПФУ або завантажте мобільний додаток «Пенсійний фонд» (Google Play та iOS);
► авторизуйтеся в особистому кабінеті зручним способом:
- за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) – можна отримати в ДПС;
- шляхом ідентифікації за GovID – за допомогою MobileID або BankID;
- за логіном і паролем – можна отримати в ПФУ;
► оберіть розділ «Дані з Реєстру застрахованих осіб», де зберігаються:
- персональні дані;
- інформація про заробітну плату;
- електронна трудова книжка;
- листки непрацездатності тощо;
► за необхідності актуалізуйте дані;
► надайте згоду на дистанційне інформування за номером телефону або на електронну пошту та отримуйте повідомлення про сплату роботодавцем єдиного внеску і набутий страховий стаж.
Звертаємо увагу, що офіційне оформлення трудових відносин гарантує працівнику реалізацію його трудових прав і регулює взаємні обов’язки між працівником і роботодавцем, забезпечує здійснення діяльності у правовому полі.
Мета Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Метою Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2025 р. № 294-р) є створення безперешкодного середовища для всіх суспільних груп, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, суспільної, громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності до всіх сфер державної політики.
Звертаємо увагу, що безбарʼєрність у податковій службі, це зокрема доступ до онлайн-сервісів:
- найпопулярніші ресурси – вебпортал ДПС України та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України адаптовані для людей із порушенням зору;
- Контакт-центр ДПС – дає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування.
Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.
Не декларуєте працівників – ризикуєте втратити гроші!
Інспектори праці та податкові інспектори мають право перевіряти, як бізнес виконує трудове законодавство.
Пам’ятайте! Проводити перевірки щодо укладення трудових договорів із працівниками можуть:
територіальні органи Держпраці;
територіальні органи ДПС.
А органи місцевого самоврядування можуть проводити перевірки на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад.
Актуальна податкова інформація (331 КБ, PDF)
