Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (Криворізький регіон) інформує

Офіс податкових консультантів – проактивна підтримка кожного платника Дніпропетровщини
Офіс податкових консультантів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) став інтерактивним майданчиком для проведення чергового засідання регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу».
У зустрічі, яка відбулася в офлайн та онлайн форматах, взяли участь перший заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації – начальника обласної військової адміністрації Юрій Яндульський, очільниця податкової служби області Теодозія Чернецька, а також заступниця начальника податкової Дніпропетровщини Наталя Федаш, керівники підрозділів ГУ ДПС та профільного департаменту Дніпропетровської обласної державної адміністрації, представники бізнесу, громадськості та територіальних громад області.
Учасники заходу мали можливість познайомитися з сучасним механізмом послуг, орієнтованим на комунікацію з платниками на принципах рівних можливостей, поваги та інклюзії.
«Дніпропетровщина залишається одним із ключових економічних центрів України. Створення Офісу податкових консультантів – це підтримка бізнесу на рівні держави. Тут створенні всі умови, аби кожен зміг отримати практичну допомогу і продовжив створювати нові робочі місця, наповнювати бюджети усіх рівнів та зміцнювати обороноздатність країни», – зазначив Юрій Яндульський, ознайомившись з роботою Офісу.
Діалог податкової з платниками базується на увазі, повазі, довірі. Це дозволяє кожному отримати максимальну підтримку.
«Реальним механізмом такої допомоги платникам стали Офіси податкових консультантів. Їх відкрито при 20 територіальних органах ДПС України, у тому числі при ГУ ДПС, який знаходиться у м. Дніпро. Тут кожен може безкоштовно отримати фахову допомогу з податкових питань. Послугами Офісу на Дніпропетровщині уже скористались 315 платників», – наголосила очільниця податкової служби Дніпропетровщини.
Теодозія Чернецька повідомила, що впродовж січня – вересня цього року від платників Дніпропетровської області до бюджетів усіх рівнів надійшло понад 84,1 млрд грн, що на 23,3 відсотки більше ніж у відповідному періоді минулого року. Підтримка бізнесу та забезпечення стабільного наповнення бюджетів – у пріоритеті співпраці податкової служби області з платниками.
Під час чергової зустрічі влади з бізнесом та громадськістю провідні фахівці ГУ ДПС традиційно обговорили низку важливих питань, у тому числі законодавчих новацій.
Зокрема, зупинилися на особливостях плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у період воєнного стану. Податківці наголосили, що попри всі виклики Дніпропетровщина займає перше місце в Україні за надходженнями по платі за землю від фізичних осіб. Це результат дієвої спільної роботи з органами місцевого самоврядування.
Також на дискусійному майданчику розглянуто питання податкових перевірок та погашення податкової заборгованості. Так, протягом 9-ти місяців цього року за результатами проведених ГУ ДПС заходів забезпечено надходження в рахунок погашення податкового боргу фізичних осіб у сумі 72,4 млн грн, з яких 60,1 млн грн надійшло до місцевих бюджетів.
Під час спілкування учасники дискусії, у тому числі ті, хто доєднався до діалогу онлайн, отримали фахові відповіді на актуальні питання.
Чергова зустріч продемонструвала готовність податкової служби Дніпропетровщини бути партнером для бізнесу та зміцнювати довіру.
248,3 тис. платників отримали безкоштовні електронні ключі від ДПС з початку 2025 року
З початку 2025 року понад 248,3 тис. платників податків скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України. Вони безкоштовно отримали майже 736,9 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Більшість користувачів – фізичні особи. Більше 138,5 тис. громадян отримали 285,6 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Майже 109,8 тис. юридичних осіб отримали понад 451,3 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів для ведення звітності, укладання угод та інших операцій.
Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 106,6 тис. платників.
За електронними запитами сформовано понад 379,7 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, з яких 57 тис. – печатки для програмних РРО.
Загалом з моменту запуску сервісу ДПС видано 15,2 млн сертифікатів.
Нагадуємо: для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг потрібно:
1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).
3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».
4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо).
Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюють продаж і не видають носії для ключів.
Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Новий ключ буде дійсним протягом 2 років.
Актуальна податкова інформація (272 КБ, PDF)
