Про результати роботи зі зверненнями громадян у 2011 році

Від: 27 квітня 2012

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання рішення виконкому районної в місті ради

від 18.01.2012 № 2 «Про результати роботи

зі зверненнями громадян у 2011 році»

          

         Упродовж  І кварталу 2012 року до  виконкому  районної в місті ради звернулось   995   громадян, зареєстровано  346 звернень, що  на 51 звернення менше у  порівнянні  з  відповідним періодом минулого  року. Від  загальної  кількості  звернень 168 – усні,  у  тому  числі  92 (27%) надійшло на «пряму лінію» голови районної в місті ради, 76 (22%) одержано на особистому прийомі голови ради, його заступників та керуючого справами виконкому, на 12 виїзних прийомах зареєстровано 6 (1,7%) звернень громадян.        

         Отримано 178 (52%) письмових звернень, у тому числі 104 (30%) надіслано на розгляд виконкомом міської ради, що на 50 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.

         Моніторинг звернень громадян свідчить про те, що у порівнянні з  минулим роком зросла кількість звернень на «пряму лінію» голови районної в місті ради (92 проти 76) та, навпаки, зменшилась кількість звернень, зареєстрованих на особистих прийомах керівництва (76 проти 106)  та письмових звернень (178 проти 215).

         Майже удвічі менше отримано колективних звернень (38 проти 62). Кількість повторних звернень у порівнянні з І кварталом 2011 року майже не зменшилась (6 проти 5).

Упродовж І кварталу 2012 року розглянуто 398 порушених у зверненнях питань, з яких 267 – комунальні, 35 – житлові, 19 – соціального захисту населення,  1 – праці, 16 – забезпечення законності і правопорядку, 10 – землекористування  та   присадибного господарства,  1 – будівництва,   3 – транспорту, 15 – торгівлі, підприємництва та побуту, 7 – роботи органів місцевого самоврядування, 12 – освіти, навчання та виховання, 3 – охорони здоров'я, 1 – діяльності громадських організацій, 1 – екології,  7 – інші.  

                                                                                                           Таблиця

з/п

Назва

І квартал

2011 року

І квартал 2012 року

+, -

1

Кількість письмових  звернень

215

178

-37

2

Кількість  усних звернень

 в тому числі:

182

168

-14

- на особистому  прийомі

  (у т.ч. виїзний прийом)

106

76

-30

- на «пряму лінію»

 

76

92

+16

3

Разом  письмових  та  усних   звернень

397

346

-51

4

Кількість громадян, які звернулись до виконкому

1005

995

-10

5

Надіслано на  розгляд  міськвиконкомом

154

104

-50

6

Колективні звернення

 

62

38

-24

7

Повторні звернення

 

5

6

+1

8

Порушені терміни виконання, у тому числі:

-

-

-

- МВК

-

-

-

- РВК

-

-

-

9

Порушені  питання :

 

459

398

-61

  • аграрна політика і земельні відносини

14

10

-4

  • будівництво

8

1

-7

  • екологія

-

1

+1

  • житлова політика

35

35

-

  • комунальне господарство

294

267

-27

  • транспорт і зв’язок

4

3

-1

  • освіта та виховання

8

12

+4

  • охорона здоров'я

4

3

-1

  • праця та заробітна плата

10

1

-9

  • соціальний захист

31

19

-12

  • торгівля, побут та підприємництво

13

15

+2

  • забезпечення законності, охорони правопорядку

15

16

+1

  • робота органів місцевого самоврядування

11

7

-4

  • діяльність громадських організацій

-

1

+1

  • інші

12

7

-5

 

         Аналіз характеру звернень свідчить про те, що зменшилась кількість звернень з питань комунального господарства (з 294 до 267), праці та заробітної плати (з 10 до 1),  будівництва (з 8 до 1), аграрної політики і земельних відносин (з 14 до 10), роботи органів місцевого самоврядування (з 11 до 7). Майже удвічі менше отримано звернень з питань соціального захисту (19 проти 31). Кількісне коливання звернень з інших питань у порівнянні з минулим роком було незначним.

         Незважаючи на деякі позитивні зрушення, продовжують викликати занепокоєння звернення  з  питань  житлово-комунального  напрямку. Незадовільне матеріально-технічне забезпечення комунальних підприємств, неякісне виконання ремонтних робіт та неуважне ставлення до проблем мешканців є основною причиною звернень  громадян до органів    влади. Крім того, розв'язання багатьох проблемних питань даного напрямку потребує  фінансових витрат – це ремонти покрівель та міжпанельних швів, заміна стояків та підвальних розводок систем водопостачання, каналізації та теплопостачання, ремонти будинків та під'їздів тощо.

Поступово зростає кількість  звернень  громадян через державну установу «Урядовий контактний центр». Упродовж звітного періоду отримано 75 звернень, питома вага яких – з житлово-комунального напрямку. Мешканці звертаються з питань підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги (8), налагодження роботи системи центрального опалення (19), підтоплення підвального приміщення гарячою водою (4), низької температури або відсутності гарячої води (10), відсутності холодного  водопостачання  (1),  ремонту  покрівель  та  міжпанельних швів (8), відсутності електропостачання (4), ремонту електромережі під'їзду (1), незгоди з порядком нарахувань за послуги ліфту (8), відновлення роботи ліфту (1), ремонту системи каналізації (3), відлову безпритульних тварин (1), відновлення благоустрою (2), житлових питань (2), діяльності житлового кооперативу (1), узаконення будівлі (1), освіти (1) тощо. Усі звернення розглянуто: на 61 надано роз'яснення, 14 виконано.

На електронну адресу виконкому районної в місті ради та на сайт Криворізького ресурсного центру упродовж І кварталу 2012 року надійшло 8 звернень громадян. Усі вони розглянуті в оперативному порядку в режимі зворотного зв'язку.

З метою запобігання надання недостовірної інформації, якість виконання звернень постійно перевіряється за телефоном заявників та з виїздом на місце. Упродовж звітного періоду перевірено 25 звернень.

Для забезпечення об'єктивного і своєчасного розгляду звернень та підвищення відповідальності керівників проводяться перевірки  стану  роботи  зі зверненнями  громадян  на  підприємствах, в установах,  організаціях  району та структурних підрозділах виконкому. Упродовж І кварталу 2012 року  згідно  із  графіком  проведено 7 перевірок. Порушень Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями під час проведення перевірки не виявлено, надано  практичні рекомендації. 

Порушень  Закону  України  «Про  звернення  громадян» під час роботи зі зверненнями не зафіксовано, до дисциплінарної  відповідальності упродовж І кварталу 2012 року посадові особи не притягались.     

         Рішення виконкому районної в місті ради від 18.01.2012 №2 «Про результати роботи зі зверненнями громадян у 2011 році» залишається на контролі та буде розглянуто підсумками І півріччя  на засіданні виконкому у липні 2012 року.

                 

 

ЗАВІДУВАЧ ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ                          О.В. ДУБІНІНА