У Кривому Розі презентували бренд міста

Від: 15 жовтня 2013

 

У Кривому Розі презентували бренд міста.

З 2011 року у Кривому Розі втілюється в життя проект «Місцевий розвиток міст України». Вагомим важелем у цій роботі є співпраця з Федерацією канадських муніципалітетів. У лютому 2013 року у ході його реалізації була підписана угода про впровадження демонстраційного проекту «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження». Основна мета –розробка та запровадження інструментів формування позитивної інвестиційної привабливості міста. Найважливіша частина роботи - створення бренду міста.

На сьогодні власні бренди мають Донецьк, Харків, Київ, Львів, Одеса.

Розробка бренду проходила у 3 етапи. Враховувалися такі фактори як оцінка міста у національних та закордонних ЗМІ, думка самих криворіжців. У результаті, обрано 6 найбільш перспективних макетів логотипів міста. Переможцем став варіант із зображенням рогу, як символу добробуту і достатку. До трійки кращих слоганів увійшли: «Місто, довжиною в життя», «Відстань, яка об’єднує», «Коли є чим пишатися». Найбільшу кількість схвальних оцінок отримав варіант «Місто, довжиною в життя».

20 вересня на засіданні комітету з управління впровадженням Стратегічного плану розвитку міста міський голова Юрій Вілкул презентував Бренд Кривого Рогу.

«У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту, яке стрімко розвивається. Це його своєрідна розширена концепція іміджу, на формування якого впливають самі мешканці, історичне минуле, розвиток інфраструктури», - сказав міський голова.

Бренд Кривого Рогу високо оцінили бренд-менеджери канадських міст Ріджайна та Лондону. Також, фахівці з Канади визнали успішною роботу команди, яка працювала над його створенням.

Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому.

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ БРЕНДУ МІСТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНДУ МІСТА КРИВОГО РОГУ

У цій презентації стисло представлені етапи розробки бренду міста Кривого Рогу, його суть та змістовне наповнення.

 

Повністю...

Даний «бренд-бук» містить сукупність правил про візуальні стандарти бренду Кривого Рогу, положення про його суть, що виражають ідеї, місії, атрибути і цінності бренду міста. Це своєрідні закони, що регламентують всі аспекти життя бренду міста.

Повністю...