Криворізька північна об`єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє

Від: 29 серпня 2016

Робота зі зверненнями громадян

За період січень - липень 2016р. до Криворізької північної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі – ОДПІ) надійшло 36 письмових звернень громадян, з них: 34 заяв та  2 скарги, пропозицій не надходило. Скарг на поведінку та дії працівників ОДПІ не надходило.

Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях – порушення податкового законодавства. З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, структурними підрозділами ОДПІ своєчасно та неупереджено проводиться перевірка порушених питань та задоволення законних вимог заявників.

Станом на 29.07.2016 року за результатами розгляду отриманих звернень своєчасно надано відповіді – 35 заявникам, 1 звернення знаходиться на розгляді.

Також, нагадуємо, що права громадян на звернення регулюються ст. 40 Конституції України та Законом України «Про звернення громадян». Кожен може направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб з метою роз’яснення прав законних інтересів.

 

Інформація стосовно діяльності органів ДФС України та роз'яснень податкового та митного законодавства