Відділ реєстрації місця проживання громадян

Тараненко Наталя Олександрівна

Посада: завідувач відділу реєстрації місця проживання громадян

Рік народження: 1980

Освіта: повна вища

Загальний стаж: 22 р.

Стаж державної служби: 15 р.

Телефон: 067-997-10-10

Дні та часи прийому громадян:

  • Пн (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Вт (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Ср (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Чт (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Пт (800–1630) перерва (1230–1300)

Звертаємо увагу, що відповідно до постанови Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16 контактний прийом заявників у відділі реєстрації місця проживання громадян виконавчого комітету Довгинцівської районної в місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 14, здійснюється виключно за попереднім записом через портал державних послуг igov.gov.ua та за телефоном 0679971010 щодня крім вихідних та святкових днів за умови використання засобів індивідуального захисту.

Електронна скринька: vrmp@dlgr.gov.ua



Повноваження за розподілом посадових обов’язків

1. Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу та несе відповідальність за виконання покладених на відділ функцій та завдань.
2. Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу та контролює їх виконання, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності відділу, здійснює підготовку посадових інструкцій працівників відділу.
3. Забезпечує підвищення кваліфікації та професійного рівня працівників.
4. Представляє відділ у всіх установах, підприємствах, закладах з питань, що входять до їх компетенції;
5. Вносить пропозиції голові районної в місті ради щодо:
• прийняття та звільнення працівників відділу;
• присвоєння посадовим особам відділу чергових рангів;
• заохочення працівників відділу за результатами роботи;
• встановлення надбавок працівникам відділу;
• застосування стягнень за порушення трудової дисципліни до працівників відділу
6. Контролює:
- наповнення та ведення реєстру територіальної громади;
- стан обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання;
- передачу житла, що належить до державного житлового фонду у власність громадян.
7. Щорічно інформує територіальну громаду району про ведення обліку громадян, які користуються правом на отримання житла в позачерговому, першочерговому порядку і в порядку загальної черги, шляхом оприлюднення списків.
8. Забезпечує здійснення у визначеному порядку надання інформації на виконання документів, які надійшли з вищих органів в електронному вигляді та на паперових носіях.
9. Забезпечує роботу з:
- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
- зберігання заяв про реєстрацію місця проживання/перебування та зняття з реєстрації місця проживання осіб та відповідних копій документів, які подаються громадянами;
- надсилання повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання особи до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місця проживання особи;
- оформлення та видачу довідок про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки;
- внесення змін до реєстру територіальної громади у разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо) на підставі відповідних актів;
- формування та ведення реєстру територіальної громади (в частині реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб);
- передачі інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб з реєстру територіальної громади до Довгинцівського районного відділу у м. Кривий Ріг Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області для внесення її до відомчої інформаційної системи Єдиного державного демографічного реєстру;
- реалізації державної політики стосовно захисту персональних даних громадян (в межах своїх повноважень);
- ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
10. Здійснює контроль за:
- формування реєстру територіальної громади;
- обліком громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- оформленням та видачею ордерів на заселення громадян у на-дане житлове приміщення, у тому числі на кімнати в гуртожитках комунальної власності;
- прийняттям на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- розподілом кімнат у гуртожитку;
- підготовкою на розгляд виконкому проектів рішень з питань розглянутих на громадській житловій комісії та з питання передачі житла у власність громадян;
- проведенням щорічної перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку.
11. Здійснює контроль за виконанням у відділі Законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації»
12. Контролює та організовує виконання звернень громадян в зазначений термін.
13. Контролює видачу охоронних свідоцтв (броні) на жилі приміщення та обмінні ордери на квартири, що належать до комунальної власності міста.
14. Контролює відповідно до законодавства:
- розподіл та надання житла, що належить до комунальної власності міста, розташованого на території району, у разі наявності погодження управління благоустрою та житлової політики виконкому міської ради, у тому числі кімнат у гуртожитках комунальної власності;
- проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку;
15. Сприяє забезпеченню реалізації житлових прав мешканців гуртожитків, розташованих на території району.
16. Забезпечує впровадження і функціонування системи управління якістю муніципальних послуг у виконкомі районної в місті ради.
17. Забезпечує підтримку інформаційних ресурсів на сайті "Криворізький ресурсний центр" та сайті виконкому районної в місті ради.
18. Веде особистий прийом громадян, розглядає звернення громадян, вирішує конфліктні ситуації.
19. Бере участь у роботі комісій, створених виконкомом з питань, віднесених до компетенції відділу.
20. Проводить роботу з резервом кадрів, а також здійснює формування кадрового резерву у відділі, контролює виконання особистих річних планів, його підготовки.
21. Вносить пропозиції щодо проведення стажування у відділі та організовує вчасну підготовку документів та проведення стажування.
22. Забезпечує дотримання працівниками відділу Законів України з питань служби в органах місцевого самоврядування та антикорупційного законодавства.
23. Забезпечує впровадження та функціонування системи управління якістю у відділі, а саме:
- приймає участь у розробці заходів щодо поліпшення результаттивності системи управління якістю у відділі, а також приймає участь у внутрішніх аудитах та розробці програм, їх проведення, складанні протоколів і звітних матеріалів по результатам аудиту;
- інформує працівників відділу про політику у сфері якості.
24. Контролює складання табелю відпрацьованого робочого часу.