Відділ реєстрації місця проживання громадян

Тараненко Наталя Олександрівна

Посада: завідувач відділу реєстрації місця проживання громадян

Рік народження: 1980

Освіта: повна вища

Загальний стаж: 21 р.

Стаж державної служби: 14 р.

Телефони: 067-997-10-10, 405-02-07, 405-02-08, 440-02-31

Дні та часи роботи відділу:

  • Пн (830–1700) перерва (1230–1300)
  • Вт (830–2000) перерва (1230–1300)
  • Ср (830–1700) перерва (1230–1300)
  • Чт (830–1700) перерва (1230–1300)
  • Пт (830–1700) перерва (1230–1300)


Дні та часи прийому громадян:

  • Пн (900–1600) перерва (1230–1300)
  • Вт (830–2000) перерва (1230–1300)
  • Ср (900–1600) перерва (1230–1300)
  • Чт (900–1600) перерва (1230–1300)
  • Пт (900–1600) перерва (1230–1300)


Електронна скринька:
vrmp@dlgr.gov.ua


Повноваження за розподілом посадових обов’язків

1. Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу та несе відповідальність за виконання покладених на відділ функцій та завдань.
2. Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу та контролює їх виконання, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності відділу, здійснює підготовку посадових інструкцій працівників відділу.
3. Забезпечує підвищення кваліфікації та професійного рівня працівників.
4. Представляє відділ у всіх установах, підприємствах, закладах з питань, що входять до їх компетенції;
5. Вносить пропозиції голові районної в місті ради щодо:
• прийняття та звільнення працівників відділу;
• присвоєння посадовим особам відділу чергових рангів;
• заохочення працівників відділу за результатами роботи;
• встановлення надбавок працівникам відділу;
• застосування стягнень за порушення трудової дисципліни до працівників відділу
6. Контролює:
- наповнення та ведення реєстру територіальної громади;
- стан обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання;
- передачу житла, що належить до державного житлового фонду у власність громадян.
7. Щорічно інформує територіальну громаду району про ведення обліку громадян, які користуються правом на отримання житла в позачерговому, першочерговому порядку і в порядку загальної черги, шляхом оприлюднення списків.
8. Забезпечує здійснення у визначеному порядку надання інформації на виконання документів, які надійшли з вищих органів в електронному вигляді та на паперових носіях.
9. Забезпечує роботу з:
- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
- зберігання заяв про реєстрацію місця проживання/перебування та зняття з реєстрації місця проживання осіб та відповідних копій документів, які подаються громадянами;
- надсилання повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання особи до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місця проживання особи;
- оформлення та видачу довідок про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки;
- внесення змін до реєстру територіальної громади у разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо) на підставі відповідних актів;
- формування та ведення реєстру територіальної громади (в частині реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб);
- передачі інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб з реєстру територіальної громади до Довгинцівського районного відділу у м. Кривий Ріг Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області для внесення її до відомчої інформаційної системи Єдиного державного демографічного реєстру;
- реалізації державної політики стосовно захисту персональних даних громадян (в межах своїх повноважень);
- ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
10. Здійснює контроль за:
- формування реєстру територіальної громади;
- обліком громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- оформленням та видачею ордерів на заселення громадян у на-дане житлове приміщення, у тому числі на кімнати в гуртожитках комунальної власності;
- прийняттям на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- розподілом кімнат у гуртожитку;
- підготовкою на розгляд виконкому проектів рішень з питань розглянутих на громадській житловій комісії та з питання передачі житла у власність громадян;
- проведенням щорічної перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку.
11. Здійснює контроль за виконанням у відділі Законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації»
12. Контролює та організовує виконання звернень громадян в зазначений термін.
13. Контролює видачу охоронних свідоцтв (броні) на жилі приміщення та обмінні ордери на квартири, що належать до комунальної власності міста.
14. Контролює відповідно до законодавства:
- розподіл та надання житла, що належить до комунальної власності міста, розташованого на території району, у разі наявності погодження управління благоустрою та житлової політики виконкому міської ради, у тому числі кімнат у гуртожитках комунальної власності;
- проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку;
15. Сприяє забезпеченню реалізації житлових прав мешканців гуртожитків, розташованих на території району.
16. Забезпечує впровадження і функціонування системи управління якістю муніципальних послуг у виконкомі районної в місті ради.
17. Забезпечує підтримку інформаційних ресурсів на сайті "Криворізький ресурсний центр" та сайті виконкому районної в місті ради.
18. Веде особистий прийом громадян, розглядає звернення громадян, вирішує конфліктні ситуації.
19. Бере участь у роботі комісій, створених виконкомом з питань, віднесених до компетенції відділу.
20. Проводить роботу з резервом кадрів, а також здійснює формування кадрового резерву у відділі, контролює виконання особистих річних планів, його підготовки.
21. Вносить пропозиції щодо проведення стажування у відділі та організовує вчасну підготовку документів та проведення стажування.
22. Забезпечує дотримання працівниками відділу Законів України з питань служби в органах місцевого самоврядування та антикорупційного законодавства.
23. Забезпечує впровадження та функціонування системи управління якістю у відділі, а саме:
- приймає участь у розробці заходів щодо поліпшення результаттивності системи управління якістю у відділі, а також приймає участь у внутрішніх аудитах та розробці програм, їх проведення, складанні протоколів і звітних матеріалів по результатам аудиту;
- інформує працівників відділу про політику у сфері якості.
24. Контролює складання табелю відпрацьованого робочого часу.